söndag 13 februari 2011

Handbollsmatch

I är dag är jag i bättre form. Maken och jag har varit och kollat på handbollsmatch. Division tre handboll, hemmalaget Malmbergets AIF mot Öjebyn IF. Seger för hemmalaget. Jag tycker det är kul att titta på handboll. Våran yngre son har spelat i många år, men slutade tyvärr för två år sen. Men några av hans gamla lagkamrater var med i dag.
Här svänger ute temperaturen varje dag. Nu är det kallt igen -28 grader. Tur vi kan elda i kaminen i köket.
Ska snart åka en sväng till dottern och sambon. Dom har renoverat badrummet och behöver lite hjälp av maken att lyfta in en duschkabin.

5 kommentarer:

  1. Herre jesses vad kallt ni har :(
    Vi har - 16 tycker det är nog!!!
    Ha en fin kväll hos dottern :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  2. kul med vinst för erat hemmalag:))vi har varit i cop arena o kollat en match lule-skellefteå (j16) inen vinst för vårat hemmalag:((

    här har vi -28 också,jag börjar bli köld deppig:))vill ha vår/kram

    SvaraRadera
  3. brrrr vad kallt ni har..undrar hur kallt vi har ?
    måste kolla nu...

    Hoppas solen tittar fram i morgon !
    Må så gott...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Här hade vi -24 i morse, shit vad kallt det var när man klev ut genom dörren!

    Hoppas du får en fin Alla Hjärtans Dag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  5. Vi hade i morse kl 5.20 -16. Det är mycket tycker jag.Men nu skiner solen. Och jag ska tillbaka till jobbet kl 16.30 föräldrasamtal. Imorgon jobbar jag till 17.30 sen p möte.
    Skönt att du är bättre kram till dig

    SvaraRadera