onsdag 2 februari 2011

Smällar man få ta!

En kväll när jag hade torkat diskbänken och gjort köket fint och iordning, så kommer sonen och gör sig några smörgåsar. Och diskbänken är inte lika fin längre. Jag suckar och säger - Måste du grisa ner så bara för att göra några smörgåsar! Jag har ju nyss torkat där! Då tittar han på mig och ler och säger- Det är smällar man få ta! Så tar han smörgåsarna och sjunger och går in i sitt rum. Där står jag kvar med mitt förmaningstal som kom av sig. Men visst, han har nog en poäng där , det finns värre saker att reta upp sig på- Det är smällar man få ta.......

En titt in i sonens och dotterns rum.Och ja , jag har fixat där innan bilderna togs, brukar normalt se lite annorlunda ut.

3 kommentarer:

  1. Jag tror inte att någon skulle vilja visa hur det EGENTLIGEN ser ut hemma;)
    Hoppas du har en finfin torsdag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Låter riktigt bekant det där! Dom stökar fram vi får plocka bort!!!!!
    Kramen tilll dig!

    SvaraRadera
  3. oj vad fint ni har kram

    SvaraRadera