söndag 6 februari 2011

Söndagsmiddag

Melodifestivalen i går var dålig tycker jag. Ingen låt som föll mig i smaken. Mycket svammel mellan låtarna, inget jag tyckte var positivt. Nanne Grönvall som gästartist var det enda bra, men varför "omgjord"?
I dag har jag lagat en riktig gammeldags söndagmiddag: Stek, gräddsås, hasselbackspotatis, kokta morötter. Det var gott och maken uppskattade verkligen det. Han tog med sig en portion till jobbet i natt också.
Ikväll blir det Solsidan som vanligt på söndagkvällar och efter det Wallander.

5 kommentarer:

  1. Den där middagen är riktig höjdarmat:)
    Wallander har jag sett, så det blir Sherlock på ettan istället. Första avsnittet var förra söndagen, det var jättebra!
    Ha en fortsatt fin söndag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för ditt stöd och dina uppmuntrande ord hos mig, det gäller verkligen att kunna tänka "rätt" för att hantera sin situation, det går oftast, men ibland så orkar man inte, men det är inte så mycket annat att göra än att kämpa vidare, går ju inte att lägga sig ner och ge upp :)

    Ta hand om dig

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  3. Såg oxå på Solsidan och Wallander i går! Solsidan är ett riktigt roligt program :)
    Kramen på dig!

    SvaraRadera
  4. åhhh vilken mat,hasselbackspotatis var längesen:))jag älskar solsidan/kram från -20 brrrrr

    SvaraRadera
  5. En riktig söndags middag. Gott.Jag såg också solsidan. Jag gick och lade mig 21.30 för jag skulle upp 5.20 för jag öppnade på förskolan. Sen idag har jag tagit en lång promenad och det är skönt. Men man får passa sig för det är så halt. Det är kul att du har den här sidan. Roligt att du skriver. Kram till er där uppe i norrland.

    SvaraRadera