tisdag 1 februari 2011

Vitrinskåpet

Det här skåpet tänkte vi slänga bort. Det var i furu och passade inte in i vardagsrummet nå mer. Men när jag har tittat runt i olika bloggar om inredning såg jag att många målat om sina liknande skåp i vitt. Så maken målade om vårat skåp och nu tycker jag om det jättemycket. Visst var det en hel del jobb med målningen, men jag tror nog även han tycker det var värt besväret.
Nu är det ju så att vi har fler furumöbler som säkert skulle bli fina om-målade. ( Ja, även kökstaket, alla innerdörrar och köksluckorna är i furu). Men det får väl bli framtida projekt.

4 kommentarer:

  1. JÄTTESNYGGT!
    Visst är det rena rama trolleriet med vit färg;)??
    Ha det bäst!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. det blev fint:))jag har målat lite tak,så skönt att kunna gå upp mitt inatten utan att behöva tända lyset:))
    blir så fint när man kan förändra så mycket med så lite medel/kram

    SvaraRadera
  3. Skitsnyggt rent ur sagt :)
    vitt är så fräscht :)

    Ha en skön kväll !
    Kram

    SvaraRadera
  4. Bloggar omkring och kikar lite på din blogg! Vilket snyggt skåp, har ett liknande i träfärg. Ska visa maken ditt snygga skåp, så kanske mitt blir lika fint!

    Fina blider, jag kikar in en annan dag!

    SvaraRadera