söndag 6 mars 2011

Gillar hjärtan

Jag gillar hjärtan , det kan man aldrig få för många av . Om jag går in i en butik som säljer inredningsgrejer fastnar jag alltid för hjärtan av alla det slag. I fredags när jag var på stan hittade jag ett fint trähjärta som det står Home Sweet Home på. Det fick sin plats på vitrinskåpet i vardagsrummet. Där hängde tidigare ett hjärta med röda nypon på men det kändes lite juligt.

I dag bestod middagen "bara" av en kycklingsallad och vitlöksbröd. Men eftersom David inte åt hemma och vi andra gillar det så fick det bli en enkel middag.

5 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka, nu blir det nya, friska tag;)
    Jättefint hjärta, det gillas!
    Ha en fin kväll:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Sött hjärta :)
    Kul att du är tillbaka :))
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  3. Hjärtan värmer <3 vitlöksbröd och sallad var längesedan jag mumsade i mig så tack för inspirationen.
    Även tack för din kommentar på min blogg! Alltid lika roligt att veta vilka som kikar in och lite feedback uppskattas alltid:)
    Kram Paula

    SvaraRadera
  4. Hallå igen, vilket fint hjärta du har köpt;)

    Kycklingsallad och vitlöksbröd, mumsans;)
    kramizzzzzz

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Roligt att du är tillbaka..:-)
    Jag gillar oxå hjärtan! Har en massa olika varianter av dem här hemma!!
    Kycklingsallad är supergott...och nyttigt!!!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera