måndag 7 mars 2011

Måndagslista v.10

Här kommer min måndagslista den här veckan:  I dag är jag glad för att.........
* Sara har sportlov.
* David får fortsätta på sitt jobb.
* Jag har haft en lugn och skön helg.
* Min mamma har bakat bullar åt oss.
* Jag har så fina bloggvänner.
* Vädret är härligt, soligt och varmt.
* Jag kan njuta av fina blommor (inne alltså).




På det lilla pelarbordet i vardagsrummet har jag två skålar i glas . Dom har varit instängda i skåp i säkert 30 år ,nästan aldrig använts. Men dom är ju så fina , har ett värmeljus i sockerskålen som lyser jättefint genom mönstret i glaset på kvällen. I den andra skålen har jag lagt ett vitt litet hjärta.

6 kommentarer:

  1. Härlig Måndagslista!
    Riktigt skönt för barnen att få ha lov :)
    Själv ska jag jobba hela veckan utom Torsdag!
    Ha det gott!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  2. Fin måndagslista!! Visst är det härligt att det går mot vår och snart hoppas vi på de första tecken på lite blomster även ute!!
    Ha en mysig måndag!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. Man har mycket i sina gömmor som bara står, men ibland kommer man på att man kan använda det till något de egentligen inte är till för!
    Här har vi underbart väder, sol och takdropp:)
    Ha en fin måndag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Härlig måndagslista. Jag jobbar bara 4 dagar den här veckan semester på fredag. Ha en fin vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  5. härlig lista:))vilka vackra skålar..........men ,har ni sportlov nu?här har barnen haft sin första skoldag efter lovet,lyllos er:))kramar

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig lista, o visst är det härligt med sportlov;)

    Ibland skadar det inte att dyka in i skåpen, det finns oftast mycket smått o gott som man kan få användning för;)

    Vad vackert det är på ditt lilla bort o vilken fin duk;)
    kramizzzzzz

    SvaraRadera