tisdag 12 april 2011

Gardinbyte


I dag har jag bytt gardiner i sovrummet. Dom tidigare kändes så mörka. Behövdes lite vårkänsla nu när det är så ljust ute. Gardinerna jag hängt upp är inte nya , jag köpte dom på EM ( Europa Möbler ) förra våren. Det var svårt att fota en bra bild på fönstret , det var för ljust .

I dag är det tre månader sen jag började blogga . Jag tycker det är trevligt , och fina bloggvänner har jag fått . Ibland blir det ett uppehåll på några dagar men det är för att jag inte vet vad jag ska skriva om , det händer ju inte så mycket i min vardag och vissa dagar vilar jag mycket.

8 kommentarer:

  1. JÄTTEFINA!
    Man behöver inte skriva varje dag, det är jobbigt om man har en sån press på sig.
    Det är din blogg och du gör som du vill:)
    Ha en fin tisdag!
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. verkligen fina gardiner, men har ni fortfarande sådär mycket snö? vid det här laget har du väl ändå tröttnat på snön?
    kramar

    SvaraRadera
  3. Visst är det så, vissa dagar tycker man att man har tråkiga inlägg! Men det funkar ändå tycker jag :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  4. Jättefina gardiner! Våriga!!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  5. Hej svejs!
    Vad snäll du är.Gardinerna är jättefina vackra blommor.Sommargardiner perfekt.
    Kram Anni

    SvaraRadera
  6. Fina gardiner! Skönt att få in ljus nu.
    Gör inlägg på bloggen när du känner för det!

    Trevlig kväll!
    Agneta

    SvaraRadera
  7. jag läser fortfarande även om jag är lite dålig på att uppdatera. läckra gardiner, men jag börjar vara lite less på panelisar så nu har jag satsat på gamla hederliga längder :) ta hand om dig

    SvaraRadera
  8. Ohh vilka fina somriga gardiner, jag längtar så tills jag får sätta upp mina nya sovrumsgardiner;))'

    Blogga ska man bara göra när man känner för det, annars blir det inte skoj;)
    kramizzzz

    SvaraRadera