onsdag 6 april 2011

Kanske dags för promenader

Jag och Peter var och handlade mat på förmiddagen. Efter det var vi och fikade på ett nytt cafe´ som öppnat i anslutning till den nya butiken Kapp Ahl i gallerian. Gjorde även ett besök på Team Sportia. Där hittade jag en "frilufts"dress - jacka o byxa av märket Dobsom , som var till ett bra pris. Jag brukar ha svårt att hitta sköna kläder men här kände jag direkt att den kommer jag att gilla. Så nu kan jag inte skylla min frånvaro av promenader på grund av att jag inte har några bra kläder.




Peter tackar så mycket för alla gratulationer i går.

10 kommentarer:

  1. Jisses vad du ser hurtig och sportig ut;)
    Jag har också kläder med det märket, jättesköna!
    Idag har jag varit ute på en promenad, det var SÅ härligt vårväder.
    Ha en fin kväll!
    Kram♥
    Förresten, har du börjat med FB igen??

    SvaraRadera
  2. Hej mor, roligt du hitta en dress, jadå nu är det bara ut å gå =) hehe... den var fin .... och blev paff en var inte svart *ler.

    Fint att du hade med dig far att handla så du har bär hjälp... =)

    SvaraRadera
  3. snyggt. Nu kan du börja gå ute. Jag var ute och gick efter jobbet. Det känns så skönt när man rör sig.

    SvaraRadera
  4. vilken fin friluftsdress :) din vovve är väldigt lik min Sluggo, bortsett från färgen då
    ha en fin kväll - kramar

    SvaraRadera
  5. Dobsom är toppen. Har ett par för riktigt kalla dagar. Helnöjd!

    SvaraRadera
  6. Snygga friluftskläder! Skönt när kvällarna blir ljusa så man kan gå även lite senare.
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  7. Mycket snyggt, härligt med sköna kläder när man är ute o promenerar, nästan så det är lite roligare då;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  8. snygg dress:))nu kan du njuta av många härliga promenader:)kram

    SvaraRadera
  9. Klart man ska ha riktiga kläder när man är ute och går :)
    På vintern önskar jag att man hade päls som Izor, varmt och gott :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  10. Prinsesstårtan ser smaskens ut!

    SvaraRadera