lördag 21 maj 2011

1. 47 och ett boktips


GRATTIS till Peter som har sprungit Göteborgsvarvet 21 km i dag . Han var jättenöjd med loppet som han sprang på 1 timme 47 minuter. Emil deltog inte , jag trodde han skulle springa men han tyckte att han inte tränat nog med löpträning . Bilden är från förra årets lopp . Då jobbade Emil med Göteborgsvarvet , det är han på cykeln.

Jag har nyss läst  Marie Jungstedts kriminalroman Den farliga leken . Det är hennes åttonde bok om kommisarie Anders Knutas som utspelas på Gotland och i Stockholm inom modellvärlden . Jag gillar hennes böcker , deckargåtan varvas med lite vardagsliv.


Ha en trevlig lördagskväll !  Nu blir det bloggläsning sen TV-soffan med Ludde .

7 kommentarer:

  1. Tänk att orka springa 21 km!
    Ha en trevlig lördagskväll du med!

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  2. Jag står i kön på biblioteket för hennes senaste, tror inte den har kommit ut än. Gillar hennes böcker, förresten så har Sverige MÅNGA bra kvinnliga deckarförfattare!
    Hoppas du haft en fin kväll:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. 21 km, superduktigt gjort;)

    Boken du nämner har jag inte läst, men det är alltid härligt med nya tips;)
    kramizzzz

    SvaraRadera
  4. Grattis grattis :) Kanonbra!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  5. bra sprunget av honom
    hennes böcker är bra
    kramar

    SvaraRadera
  6. Grattis Peter vad duktig du är som springer. Hoppas ni har det trevligt i göteborg. Hoppas det går bra för dig Maria att va ensam.
    Kram från ANki

    SvaraRadera