fredag 6 maj 2011

Fredagsgodis



I dag har det inte hänt så mycket. Det har regnat hela dagen. Det enda jag har gjort är borstat hunden , tvättat kläder och gjort pizza till middag.

Nu blir det TV- soffan med godis.

Tavlan med godis har vi i köket . Den är målad av en kvinna som har en presentaffär här (vi har gått i samma klass på gymnasiet). Jag har fått den av min äldsta son som vann den i ett lotteri. Den gillar jag. På papperslappen på tavlan står det med skrivstil  "Jag unnar dej allt gott min vän"

Ha en trevlig fredagskväll !

7 kommentarer:

  1. Tavlan var underbar, Kockumshink och allt:)
    Hörde att det regnat hela dagen hemma, men här har det blåst ljumma vindar och varit sol till och från!
    Ha en fin kväll:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. en härlig tavla
    hos oss har det varit en fin dag, det skulle behöva regna hos oss, det är alldeles för torrt här
    kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig tavla, den skulle passa bra hemma hos mig;))

    Mysigt med fredagskväll o godisskål;)
    kramizzzz

    SvaraRadera
  4. Hej
    Vilken fin tavla, och så fint skrivet på papperslappen...
    Synd att ni inte kunde åka ner, men det kommer fler mässor.

    Vill tippsa dej om "Party hos" http://maleviksrosentradgard.blogspot.com/
    Man lägger upp sin blogg, och en bild, så får man många besök till sin blog...

    Önskar dej en underbar helg, det ska ju bli varmare.
    Kram Maggan
    http://vindsromantik.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. Vilken gullig tavla :)
    Godisskålen såg inte så tokig ut den heller!
    Ha en fin kväll!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  6. Jättefin tavla!
    Hoppas att ni oxå har haft varmt och soligt uppe i norr. Här har det varit rena högsommarvärmen!!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  7. Vilken fin tavla, men just nu skulle jag föredra den nedre bilden med riktigt godis.
    Efterrätten du visar från programmet "halv åtta hos mig" har vi också gjort. Så jättegod!
    Receptet finns på recept.nu och heter "Äggtoddy à la Mannerheim". Du kanske redan vet det?

    Trevlig måndag!
    Agneta

    SvaraRadera