söndag 15 maj 2011

Grillat


I dag är det inte lika fint väder som i går . Maken har grillat fläskfilé och jag gjorde i ordning tillbehören . Det var jättegott . Tänkte skriva grillpremiär som rubrik men vi har grillat hamburgare tidigare i veckan så det här var ju andra grillningen i år. Och många fler blir det .

Det gick ju jättebra för Eric Saade i går , en tredje plats . Röstningen var spännande. Men jag tyckte hans låt var bäst såklart.

I kväll är det visst en spännande hockeymatch som det pratas om här hemma , men jag är inte intresserad av det . Jag kan roa mig framför datorn i stället .

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Gillar förnyelse men nu går det visst lite fort ....Byter nog igen om et tag.
    Gott med grillat.
    heja svedala
    Kram Anni

    SvaraRadera
  2. Saade var inte bäst men han var ändå bra :)
    ishockeyn hade jag gärna tittat på men vi har inte trean
    Sv: var går gränsen för äppelträd i Sverige tro? vet du det?
    kramar

    SvaraRadera
  3. Vilket klokt val :)
    Datorn är mycket bättre än hockey!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  4. En till som inte är intresserad av hockey;)
    Saade var duktig, 3e plats är ju toppenbra.

    Grilla gjorde vi igår o fler gånger lär det bli även här, det hör liksom sommaren till o så är det ju så förbaskat gott;)
    kramizzzz

    SvaraRadera