torsdag 26 maj 2011

Hemma



Nu har Sara och Peter kommit hem från Göteborg . Resan gick bra och tåget kom i rätt tid . När dom for dit  var det 4 timmar sent . Ludde blev överlycklig när han såg sin husse . Han har varit så lugn och lite "låg" när dom varit borta men nu följer han efter Peter hela tiden . ( Ja det är klart jag är ju också glad över att ha dom hemma igen ).

Jag har gjort köttsoppa till middag , det var gott .

På kvällen har Hanna och Tommy varit här .

Nu har jag fotat skorna och skylten jag köpte i går . Blommorna i korgen blommar dåligt , det är så kallt här ännu .

6 kommentarer:

  1. Åhhh vilken fin blomskylt. >Sån skulle jag oxå vilja ha..

    Tygskor e perfekt på sommaren :-)
    Förstår att både du och Ludde är glada att ha dem hemma... Jag sover så dåligt när inte maken ligger brevid.. ja iof sover jag ju dåligt jämt... men ännu sämre när jag är ensam.. men det är väl en vanesak..

    Ja det är fruktansvärt frustrerande att inte orka ngt... Jag kan ju inte gärna läm,na det halvfärdigt.. nåja det är klart, jag är nöjd trots att kroppen värker... hoppas jag slipper böta imorron..

    ha en fin kväll & sov så gott!'
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig skyld, såna gillar jag, det ser så mysigt ut;)
    Skorna är också snygga o säkerligen supersköna;))
    Skönt att ha familjen samlad igen kan jag tänka mig;))
    kramizzzz

    SvaraRadera
  3. Idag och i morgon är jag också "gräsänka", min J är på en kurs i Göteborg. Känns konstigt att han inte är hemma, som tur är gäller det bara två dagar!
    Sov så gott vännen.
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. förstår att det känns bra att ha dem hemma igen
    och jag kan riktigt se framför mig hur glad Ludde var
    kramar

    SvaraRadera
  5. Hej vilken fin blogg du har =) hoppas du får en bra regnig dag =).

    SvaraRadera
  6. Härligt att ha familjen hemma igen!! Snygga skor...ser ut precis som converse!
    Ha en skön fredag!
    Kram
    Anne-Lie (hemma hos Märtha)

    SvaraRadera