söndag 29 maj 2011

Mors dag



I dag är det alla mammors dag . Jag har fått gratulationer av alla  mina barn .
På dagen har jag varit till kyrkogården med en krukros till min svärmors grav  och tänt ett ljus .
Vi har fikat och ätit tårta . Min mamma med fästman , Hanna och Tommy har varit här .
Mamma fick en krukros av mig .





Dom röda fina rosorna och en MP 3 spelare fick jag av Hanna . Det passar ju bra med en sån på promenader . Så nu får jag lära mig hur den fungerar . Behöver säkert hjälp att ladda ner musik i den . Man kan tydligen fota med den också .

Hoppas ni har haft en fin Mors dag .

7 kommentarer:

  1. Nu kan jag kommentera hos dig igen!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  2. Hoppas att din dag varit mysig! Jättefina presenter!
    Kram
    Anne-Lie (hemma hos Märtha)

    SvaraRadera
  3. Jag har haft en himla bra dag, även om jag personligen inte gillar just denna dag!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. det lät som en riktigt bra morsdag :-)

    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt med lite musik i öronen när du är ute o går, personligen vill jag inte ha det, känner att jag vill ha full koll;))
    kramizzzz
    gunsan

    SvaraRadera
  6. vad bra att du kan ta bilder med den också
    kramar

    SvaraRadera
  7. Alla barnen har ringt och gratulera mig på mors dag det tycker jag är roligt. Att de tänker på en. En härlig vecka jobbar 3 dagar sen är man ledig till tisdag. Alla barnen kommer hem och det ser vi fram emot. Ha en bra vecka kram

    SvaraRadera