onsdag 1 juni 2011

Många händelser i dag 1 Juni




I dag har det varit en hektisk dag . På förmiddagen har David packat en massa grejer och flyttat till sin lägenhet . Han fick hjälp att bära av sin kompis som har bott granne med oss när han var liten . David jobbar eftermiddag och Peter förmiddag så när Peter kom från jobbet körde han sängen och lite annat på släpet dit med hjälp av Hannas sambo Tommy . Han behöver inte köpa några möbler för killen han hyr av lämnar soffa , köksmöbler m.m. Så i natt ska han sova första natten där . Känns tomt men man vänjer ju sig. Nu har vi bara lillasyster kvar hemma av alla fyra barnen.

Jag har varit på stan och köpt blommor till min mammas som fyller 75 år i dag.  GRATTIS till henne !
Vi har varit på kalas hos henne på kvällen . Hon är pigg och mår bra . En fräsch 75 åring .

Sen får jag säga GRATTIS en gång till i dag för Peters syster Anki fyller också år .Hon bor i Linköping ,och hon läser min blogg och kommenterar flitigt .

Och sist men inte minst så önskar jag LYCKA TILL till Emil som i dag börjat sitt nya jobb som platschef på Sportlife som öppnat en ny anläggning i Borås i dag . Han bor ju i Göteborg och kommer att pendla dit.
Det går säkert bra . Han är ambitiös och duktig och han får jobba med det han gillar : träning.

7 kommentarer:

  1. Ett härligt inlägg, mycket härliga saker;))
    Mysigt med sonen o lägenheten tycker jag, o Emil som börjar sitt nya jobb, hurra för honom;)

    Härligt också med en pigg mamma som fyller år;))
    kramizzzz på dig
    gunsan

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha. Haft en trevlig dag på jobbet med gratulationer. och på Facebook. jonas. Mariann och Tommy har firat mig hemma. Sen blir det mer i helgen.vcKram till dig

    SvaraRadera
  3. Vilken start på Juni, det var mycket positivt på en dag, tänk vad resten av Juni har att bjuda på.

    Tommy

    SvaraRadera
  4. det blir många GRATTIS härifrån till alla berörda, enbart roliga händelser hos dig :)
    ha en fin helg - kramar

    SvaraRadera
  5. Grattis till födelsedags"barnen"!
    Hoppas du har det bra/kram♥

    SvaraRadera
  6. Hälsa mamma att 1 juni är världens bästa födelsedag.
    Ofta vackert väder.

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en fin kväll! Blir strax daxs för mig att jobba fyra nätter över helgen :(
    Kramen fina du♥

    SvaraRadera