fredag 17 juni 2011

Tacobuffe´och handbollsmatch



I dag har jag och Peter haft en trevlig kväll med våra vänner Tommy och Liz-Marie .
Vi var och åt på restaurang där dom har "After work" varje fredag . Det är buffé med olika teman . I dag var det taco-buffé . Ibland grill- , thai - eller italiensk buffé . Det är så avkopplande och mysigt att gå ut och äta tycker jag .

Efter maten var vi och kollade på handbollsmatch . Det var landskamp mellan Sveriges och Norges unga landslag ( födda -92 , -93 ). Dom ska delta i sommarens VM i Argentina. Dom spelar tre matcher i Norrbotten mot varandra : i Boden , Malmberget och Kiruna . Det var kul att se , jag gillar handboll . Riktigt spännande på slutet . Matchen slutade 30- 30 .
Etersom jag aldrig kommer ihåg att ta med kameran när jag lämnar huset så blir det bara en bild på broschyren .

Ha en trevlig helg !

3 kommentarer:

  1. Det är så himla sällan J och jag går ut och äter, det är nog något som vi måste unna oss mer!
    Jag är också dålig att ta med kameran, men då brukar jag fota med mobilen istället.
    Kram♥ och god morgon, hoppas du får en härlig lördag!

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig fredagskväll ni haft :-)
    Man unnar sig restaurangbesök alldeles för sällan egentligen...

    Svar: Nej jag är utförsäkrad i väntan på denna utredning och lever på hele 223kr/dag -skatt :-(
    Det spelar ingen roll att det inte är MITT fel, det är ändå bara JAG som drabbas (och alla andra i liknande situationer) Det värsta är att FK lovade att det skulle göras inom 6v. Men det klarar inte dem som ska göra utredningen.. Det är 16personer före mej i kön tydligen :-(

    Önskar dej en fin lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Inte ofta man går ut och äter på resturang!
    Oftast blir det bara någon lunch på pizzera eller någonting annat!
    Nu måste det bli skärpning på det!!!!
    Ha en fin dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera