söndag 17 juli 2011

Ny dator




Nu blev det ett ofrivilligt långt uppehåll här på bloggen igen . Den här gången p.g.a att ingen dator fungerat hemma hos oss . Så i går var vi och köpte en ny . Känns lite ovant innan man lärt sig den , men den är mycket snabbare och lättare att skriva på , behöver inte trycka lika hårt på tangenterna . Jag lyckades få in en bild också .

Vi har varit en sväng till Haparanda tidigare i veckan . Sov över hos min morbror , hälsade på hos en kusin med sin stora familj . Var på IKEA så klart och handlade en hel del smågrejer . Vi var även och tittade på en fin stuga som är till salu .

Blomman på bilden är fantastiskt fin . Jag betalade bara 25 kronor för den när jag köpte den och den har vuxit och blivit så här vacker , översållad med blommor .

Skönt att ha en dator igen , tänk att man blir så beroende .

6 kommentarer:

  1. Vi har en stuga och den är vi i! Hälsningar från lillebror & Birgitta i Ösmo

    SvaraRadera
  2. Ja man känner sig halv utan dator, så min är alltid med när jag åker iväg några dagar!
    Kul att du är tillbaka i alla fall, har saknat dina inlägg och även kommentarer hos mig förstås;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. man blir väldigt snabbt beroende av en dator :)
    jättefin blomma är det du har där :)
    kul att du är tillbaka här igen
    kramar

    SvaraRadera
  4. Ja göta petter, utan dator klarar jag mig inte, tänk hur det har blivit;) sak samma med mobilen;)

    Blomman är superfin o så stor o praktfull;))
    kramizzzz

    SvaraRadera
  5. Vilken otrolig blomma... den måste trivas hos dej :-)

    Vad roligt med en ny data & du behärskar den redan :-) Ja det får inte går för många dagar utan data.. då får man abstinens ;-)
    Ikea är alltid kul att besöka :-)

    Har ni planer på att köpa stuga?

    Ha en godnatt!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja vad ska man göra om man inte hade en dator. Det är ett beroende. Vad fin blomman är. Jag undrade var du har tagit vägen. Vad kul om ni köper en stuga det är det bästa man kan ha. Det är så skönt att byta miljö. Ha det så bra kram

    SvaraRadera