tisdag 19 juli 2011

Tisdag

I dag har jag varit på stan och handlat babykläder i present till en liten pojke som föddes i juni .
Hittade en tröja till mig själv också , en svart med röda smala ränder med 3/4 ärm  . Gillar randiga tröjor , har alltid gjort det .

Maken håller på att måla om våran furu hallmöbel och spegel vit . Och en liten stol med lock som vi också har i hallen . Visar bilder när dom är färdiga . Det blir så fint .

Hanna och Tommy har varit här och hälsat på en stund på kvällen .

Grattis till Sara på namnsdagen !

6 kommentarer:

  1. Mysigt med babysar o att få köpa såna där små gulliga kläder;))

    Randiga tröjor är snyggt på sommaren tycker jag;))

    kramizzzz

    SvaraRadera
  2. att köpa bebikläder är så kul :) det blir säkert riktigt fint med de vita möblerna
    Sv: mamma hade redan slängt plantan som då gick sönder, så den gick inte att rädda, tyvärr
    kramar

    SvaraRadera
  3. spännande,vill så gärna se resultatet:))vitt är så fint.

    vilken fin utlottning Vindsromantik har:))kramar

    SvaraRadera
  4. det är allt kul att få handla bebiskläder :-) Är ju så längesedan man själv gjorde ngt sådant..

    Jag skulle oxå vilja måla hallspegel & byrå i vitt... kanske får sätta far på gubben, men han jobbar ju denna & nästa v oxå... sen ÄR det semester...

    Ha en finfin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag skulle kunna köpa hur mycket som helst när det gäller barnkläder, det finns så mycket att välja på!
    Spännande att se hur det blir efter vitmålandet;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  6. Jag kunde inte hålla mig borta från datorn, länge inte :)
    Är tillbaka!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera