lördag 22 oktober 2011

Motpoler



I morse , eller det var inte morgon utan mitt på dagen ...... (med morgonrocken på) sa jag till min man att jag måste gå och lägga mig en stund och vila för att orka duscha .  Jaha sa han ,  jag sticker ut och springer ett långpass = ca 2 mil ! Det kan man kalla motpoler låg jag och tänkte där i sängen . Men det är tur att han är pigg och energisk när jag inte har så mycket ork .

Jag har nyss skjutsat honom på fest -helg nr. 2. Eftersom han är med och ordnar dessa fester "måste" han delta båda helgerna .

Ha en trevlig lördagskväll !

6 kommentarer:

  1. Det är tur han håller sig i form så han fixar festerna;)
    Nä skämt åsido, bra gjort av honom! Mindre kul att du inte känner någon ork!
    Hoppas du får en fin kväll/kram♥

    SvaraRadera
  2. oj,vilket lång motionspass:))+& -,så kan det vara ibland.Ha en bra kväll/kramar

    SvaraRadera
  3. 2 mil, springer han så långt? ingen dålig man du har :)
    kramar

    SvaraRadera
  4. Kämpigt när orken tryter,hoppas att du blev lite piggare efter vilostunden;))

    Jag brukar känna sådär...ganska så ofta faktiskt.. speciellt när jag sitter på altanen o guben min härjar på med både det ena o det andra, då känner man ibland sig lite lite jobbig...
    Kramizzzz

    SvaraRadera
  5. Stackarn som måste gå på 2 fester... :-D

    Ja så som ni har det har vi det oxå.. jag vilar mig iform & maken gör tvärtom.. Jäkla skitsjukdom :-/

    Hoppas du får en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tänk att jag tror motpoler fungerar alldeles perfekt tillsammans!
    Kram Sussi

    SvaraRadera