tisdag 10 januari 2012

En Award ♥



Jag har fått en Award som heter Liebster Blog av Carina S . Tack snälla du !
Jag avstår att skicka den vidare till någon speciell , så den som vill får den av mig ♥

Jag har även fått en Utmaning av Marie . Tack snälla du ! Det är frågor att besvara , men jag hoppar över det .( Eller så tar jag mig an det en annan dag ).



Jag sitter och äter en god apelsin , fungerar bra att blogga samtidigt när jag delat den i små bitar och äter med en liten gaffel . Så det blir inget apelsinkladd på tangenterna .




Ludde konstaterar att David är tillbaka i huset . Han har "hängt" upp sin handduk på tork efter duschen ;)

9 kommentarer:

  1. Klart att du måste göra utmaningen, vi vill ju veta mer om dig:)
    Känner igen det där med torkskåpet, ALLA fem döttrar har hängt upp sina kläder så där!
    Nu väntar sängen:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden:)Jag brukar oxå äta något vid datorn,man är ju rädd att man ska grisa ner.Bra tänk att äta apelsin med gaffel,ha..ha...Ha en mysig kväll <3

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att ni slipper fästingar i norr, de är ett gissel!

    SvaraRadera
  4. Smart sätt att få i sig en apelsin när man sitter vid datorn, gäller att ha lite fantasi;))

    Det jag är mest rädd för, det är att spilla ut tekoppen över tangentbordet;)

    Grasttis också till din award;))

    kramizzzz

    SvaraRadera
  5. Vad fint upphängd den är handduken hahahaha ja men var glad att den är på rätt plats.. sommest har jag hittat 11 anddukar i dotterns rum... DÅ blir man INTE glad ;-)

    Ha en fin onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. ett bra sätt att äta apelsin på :) tack för tipset
    skrattar gott åt bilden med Ludde
    kramar

    SvaraRadera
  7. Grattis Maria till din award, den är du värd!

    Jag vet inte ännu om pelargonierna lever, jag skulle inte ha burit ut dem i jordkällaren, bara haft de inne, då har de klarat sej.

    Ha en underbar vecka
    Kram Maggan

    SvaraRadera
  8. Naw han är bara för söt Ludde killen :)
    Att hänga handduken så där det känner man igen, eller så ligger dom flesta på dotterns rum?!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  9. Vilket fint armband Sara gav dig!
    Och vad fin mössan din blev, så skön att ha nu i vinter kylan :)
    Kram Sussi

    SvaraRadera