tisdag 10 april 2012

Sjuka


Vi har ju anlitat en mäklarfirma som ska sälja min pappas lägenhet .
I dag har jag varit och skrivit på en massa papper tillsammans med köparen . Affären är inte riktigt klar ännu . Det är några formaliteter kvar . Bostadsrättsföreningen måste godkänna köparen . Men det ska nog gå bra . Känns skönt att det snart är avslutat .

När jag kom hem frös jag jättemycket . Har kännt mig förkyld i två dagar , och nu har jag fått feber . Så det är bara att bädda ner sig . Jag brukar nästan aldrig vara "vanligt" sjuk .
Men maken är också sjuk , han har väl smittat mig . Han har inte varit på jobbet i går och i dag . Och det har inte hänt på många år .

Här snöar det för fullt nu . Vintern tar ny fart igen .

Ha det bra alla ♥

14 kommentarer:

  1. Nej att vara sjuk är verkligen inget trevligt. Krya på er båda!!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Skönt att allt det praktiska runt din pappas bortgång snart är över, tänk att det ska vara så mycket pappersexercis!
    Vi har också dåligt väder idag, snöblandat regn och det blåser så in i bängen.
    Krya på er nu, du och Peter!!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Krya på er ! Kram / dotter

    SvaraRadera
  4. Skickar en stor krya på dig kram till dig Maria! KRAM:)

    SvaraRadera
  5. Skönt när det är klart med försäljningen och ni kan gå vidare.
    Krya på er
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni blir bra snart.Det tar mycket på krafter med allt som ska ordnas.Kram till er.

    SvaraRadera
  7. http://www.vindsromantik.blogspot.se/

    Hej
    Maria
    Tack! Ni åker ju förbi mej när ni ska till stugan... det är bara att komma förbi.

    Jag har varit förkyld länge, det vill inte ge med sej. Vill tippsa om ingefära, färsk, ta en liten bit, sug på den som en halstablett, den dödar bacillerna i mun och hals. Det onda försvinner.

    Krya- på- dej- Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  8. Krya på er, både du och maken!

    Kram Lussan

    SvaraRadera
  9. NEJ vad jobbigt att bli sju ovanpå det "vanliga" Hoppas det släpper snart... Du får tänka på att "hålla avståndet" när mannen är sjuk *ler stort*

    KRYA PÅ ER!!!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Krya på er!
    Det tycks gå rediga förkylningar...ena dottern är så förkyld som hon inte nånsin varit tidigare, peppar peppar har jag klarat mig ännu =)
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  11. vad skönt att få den affären i hamn så slipper du tänka på det något mer, usch för mer snö nu
    krya nu på er båda två
    kramar

    SvaraRadera
  12. Tack och nej för mera snö!

    Tråkigt att du gått och blivit sjuk :(
    Skickar stora krya på kramen till dig vännen♥

    SvaraRadera