fredag 20 april 2012

Trött


Jag tittar in och önskar alla en fin fredagskväll ♥

Jag är så hemskt trött i dag . Har ofta sömnstörningar . Denna vecka har det varit väldigt oregelbunden sömn . T.e.x så somnade jag kl 6 i morse , alltså vaken hela natten .... trött men somnar ändå inte .
Tur jag har bra böcker , läser mycket .

Nu ska jag snart inta soffan med Ludde och lite godis och titta på Let´s dance . Peter jobbar em - skift och i morgon + söndag fm .

Får bli ett trevligare inlägg när huvudet är med lite bättre ;)

8 kommentarer:

  1. Oj vad jobbigt att inte kunna sova, jag har svårt att sätta mig in i en sån situation. Men som du skriver, så är det en himla tur att du har dina böcker!
    Det där hjärtat är jättefint:)
    Ikväll hejar vi på Anton, eller hur;)?
    Kram♥

    SvaraRadera
  2. Stackare!
    Att inte kunna sova måste vara så jobbigt!
    Hoppas du kan sova gott inatt:)
    Mys på i soffan!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Det är jobbigt det där med sömnen. Jag har det likadant!
    Vet inte vad jag skulle tagit mej till utan böcker!!
    Önskar dej en bra helg!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Låter inte kul alls att inte kunna sova. Hjärtat är jättefint.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  5. usch vad tråkigt att du inte kan sova för hur bra böcker än det finns att läsa så väger det ju inte upp en god natts sömn, här tittade vi också på Let´s dance
    Sv: mm, matsalsbord, fyra stola och en stor skänk, arvegods från J:s föräldrar :)
    kramar vännen

    SvaraRadera
  6. Jobbigt att inte få den sömn man behöver.
    Men då är det tur att du har bra böcker att ta till :)
    Jättefint hjärta!
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  7. Vad jag tycker synd om dej som inte får sova som du behöver.
    Det som ÄR så skönt att sova....
    Sv. Haha! Nä, ingen utlandsbeach väntar. Det är hundutställning på gång, igen. Och sist fick vi lite kritik att Diva lagt på sig lite för mycket på hullet så nu håller vi på att slimmad oss. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hoppas att det känns bättre nu :D

    SvaraRadera