torsdag 25 oktober 2012

Award


Den här fina awarden har jag fått av Sussi med bloggen Gardenhouse .
Med dessa fina ord beskriver hon min blogg : " En trevlig läsning med allt från stuga till hus , hem och inredning . För att inte glömma Ludde ! "
Tack Sussi !

Min uppgift är nu att skicka vidare denna award till fem goa bloggare . Alla är värda den men här kommer fem stycken :

♥ Marie med bloggen Om allt och inget loppis och inredning .
En blogg som  handlar om loppisfynd och annat som Marie inreder med , hennes stora familj och vardagslivet . Varje måndag har hon en fin måndagslista med positivt tänkande .
Min första bloggvän ♥ som inspirerat mig till att börja blogga .

♥ Mickis med bloggen Mer Mickis .
En blogg som handlar om hennes familj , hunden Zingo och deras vardagsliv . Mickis skriver också mycket om hur det är att leva med fibromyalgi .
Hon har även en fin receptblogg på mycket gott .

♥ Ann - Louise med bloggen Lyckliga praliner .
En blogg som handlar om allt möjligt som faller henne in för stunden . Många tankar och funderingar . Hon skriver så berättande  , en riktig poet .
Många fina bilder som är "må bra bilder".

♥ Lussan med bloggen Ögonblick av lycka .
En blogg som handlar om hennes familj , hunden Marwin , katter och hennes fantastiska trädgård med en damm som hon har fiskar i .
Många vackra natur - och trädgårdsbilder .

♥ Carina med bloggen Blockethuset .
En ny bloggvän som har en blogg som handlar om hennes 1800 - talshus som renoveras i lantlig stil .
Roligt att läsa om och se bilder från det vackra huset , dess omgivning och många fina inredningsdetaljer .
Liten inblick i dotterns husrenovering finns också med .


5 kommentarer:

  1. Tack tack snälla du! :) Jag bugar och tackar allra ödmjukast för att jag är en av dem du skickar awarden till. Jag blir glad av att du läser min blogg och tycker om den! Det är inte lätt att välja ut bara fem. Har gjort det nyss men ni är värda en award alla!!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Å söta goa Maria..
    Först vill jag GRATULERA dig till din AWARD, den är du mer än värd, dina trevliga inlägg om smått o gott ifrån norr..
    Därefter vill jag TACKA dig ödmjukast för att du gett mig en award..startade min blogg i augusti om vårt gamla hus, renoveringen och lite runtomkring..du var min första trogna läsare, som dag efter dag gav mig trevliga söta kommentarer..så roligt att läsa, särskilt när man är ny och tänker "vem vill se mina bilder?..vem vill läsa om mitt gamla hus?"
    TACK igen och hoppas du känner hur hård KRAM jag skickar dig..(vad händer nu? Ska jag ge till fem nu då?)

    SvaraRadera
  3. TACK snälla du, nu blir jag alldeles rörd! Kul att höra att du trivs hos mig vännen...Hjärte Kramis Lussan

    SvaraRadera
  4. Grattis till awarden :-)
    TUSEN TACK ♥♥♥♥
    & tack för en fin beskrivning om min blogg!
    KRAM ♥

    SvaraRadera
  5. grattis till awarden :)
    ska gå in och titta hos några av dem som jag inte följer
    kramar

    SvaraRadera