lördag 6 oktober 2012

Lördagsgott


Det var jättekul att se basketmatchen i går kväll . Så spännande jämn  match men tyvärr förlust för vårat norbottenslag .

I dag har vi haft ett trevligt  besök av en liten 1 - årig kille med föräldrar .  Vi fikade mammas bullar och surrade  .

Nyss har vi komit hem från ett restaurangbesök på Thai . Gott !
Sen blir det lite godis framför TV: n i kväll .

Ängel - hjärtat på bilden har jag köpt för 10 kr på Dollar - Store . Ibland kan man fynda något fint i den affären , även om mycket är skräp .

                                                     ♥  Ha en fin lördagskväll  ♥

10 kommentarer:

  1. vad tråkigt att ert lag inte vann
    då hade ni en trevligt med besök och bullätande :)
    jättefin ängel med hjärta. Dollar-store har vi inget här
    önskar dig också en trevlig lördagskväll
    kramar

    SvaraRadera
  2. jättefin ängel...

    vilken mysig lörda.. kaffebesök och restaurangbesök :-)
    Vi sitter oxå med lite godis i soffan nu :-)

    Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är sällan jag är på Dollarstore, den närmsta affären ligger i Härnösand (cirka 14 mil härifrån).
    Jag halvligger i soffan och slötittar på TV:n samtidigt som jag läser bloggar, tror det snart är sängdags för mig;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Hej!!! Gott mad thai . Hoppas allt är bra.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Gott med Thaimat!
    Jag har varit in på Dollarstore, en gång.
    Men jisses vilka saker dom har, och billigt :)
    Ha en fin Söndag vännen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  6. Hihi! Skrev just om Dollarstore på min blogg, gubben min hittade fina ljuslyktor där igår :) Hoppas ni haft en fin dag.

    Kram Kina

    SvaraRadera
  7. Hej, Tack för din fina kommentar hos mig. Det värmer gott att läsa!!
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Tråkigt att det blevb förlust men kul med den härliga stämningen ändå:)

    Vilket gulligt hjärta, det gäller att ha ögonen med sig, då kan man fynda!:)

    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Kul med god match och mat! Det är kul att gå ut och äta, slippa laga och diska själv ;)
    Kram Sussi

    SvaraRadera