lördag 27 oktober 2012

Rosa dygnet


I Göteborg pågår detta dygnet ett tränings - och välgörenhetsevent på Sportlife Exclusive som heter Rosa dygnet  (tryck på namnet så kan du läsa mer om eventet ). Från kl. 13 i dag - kl.13 i morgon .
Alla pengar som kommer in går direkt till cancerfondens rosa bandet insamling .

Varför skriver jag om detta som bor långt upp i norra delen av vårat land ?
Jo , vår son Emil som bor i Göteborg är med och ordnar detta tillsammans med andra duktiga personer som gör detta ideellt .
Jag känner mig stolt över honom som är med och fixar det här ♥


                                                             ♥ HA EN FIN LÖRDAG ♥

7 kommentarer:

  1. ett fint initiativ och självklart något som du ska vara stolt över att Emil är med och ordnar
    kramar och en fin lördagskväll

    SvaraRadera
  2. Bästa sonen ever som fixar ett sådant här event..!!! Jag håller nu på att "utredas" så jag är väldigt engagerad just nu i detta med bröstcancer...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fin ide att ta initiativ och anordna! Beundransvärt och till ett så bra ändamål! Var såå stolt mor till båda sönerna, hälsa grattis till David från mig ;)
    Snart ska klockan ställas tillbaka...
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  4. Var stolt över din son! Fint att göra något för ett ädelt ändamål..allt behöver inte handla om för egen vinnings skull..Jättebra!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  5. Klart du ska vara stolt över honom:-)
    Det är ju jättebra gjort & går till ett bra ändamål :-)

    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Visst blir man stolt över ideella initiativ, då kommer det från hjärtat :)

    SvaraRadera
  7. Klart du ska vara jättestolt över honom :)
    Går till ett bra ändamål :)
    Hoppas allt väl med dig vännen?
    Kramen♥

    SvaraRadera