fredag 10 maj 2013

Balkongmöbler


I dag har jag varit och köpt balkongmöbler. Tyckte dessa i stål passar bra på vår lilla balkong. Men något pyntande på balkongen blir det inte ännu. Det syns lite av den smutsiga snön bredvid gångstigen.
Möblerna är köpta på JYSK.


När jag placerade ut möblerna kom årets första mygga flygande. Men nu flyger den inte mer.


Jag köpte en liten fjäril på Interflora. Kanske våren sätter fart med den och värmen kommer.


Jag har nyss tittat på Let´s dance med Ludde som sällskap. Peter jobbar eftermiddag, och förmiddag i helgen. Sara är ju i Överkalix.

18 kommentarer:

  1. Så fina möbler du köpt, passar så fint till en liten balkong. Fjärilen är jättesöt, du får trösta dej med den så länge. När väl värmen kommer så försvinner den smutsiga snön fort. Ha en fin helg! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att du har Ludde som sällskap!
    Jättefina möbler, de passar perfekt där på balkongen:)
    Vad tycker du om Let's Dance? Jag blev ganska så glad att Anna åkte ut, håller stenhårt på Oscar och Markoolio!!
    Sov gott och dröm sött;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Det blev jättefint :-)
    Tänk så fint det blir när ni ska ta fram blommor och grejer... Mysigt :-)

    Tur Ludde kan hålla dig sällskap :-)
    Stackars Markolio... Han är ju så fruktansvärt bra :/)
    Hoppas han får ordning på foten. Som det ser ut nu är det han och Oscar som borde vara i final.,. Maria Montazami går bara vidare pga sitt kändisskap. Visst är hon duktig, men inte lika som Markolio och Oscar Sia :-)
    Härlig fredagsunderhållning och mycket tack vare David Hellenius.. Älskar hans humor :-)

    Ha en skön lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fint. Hoppas oxå på värme nu. Men det lär ju dröja ett tag till iaf.
    Hoja myggor blä för dom.
    Snart är dom oxå här.

    SvaraRadera
  5. det blev ju riktigt bra där på balkongen :) den myggan är alltså ett minne blott nu :)
    jättefin fjäril
    kramar

    SvaraRadera
  6. Hejsan. Ja men vilka fina möbler, jätte fint =) Å jag är livrädd för småkryp =) . fina blommor också.
    Ha en bra dag kram
    / My two pennies worth!

    SvaraRadera
  7. Hej! Vad söta möbler du har köpt och fjärilen jätte fin!
    Synd att du kunde inte gå på dans! Hade jag varit där så hade vi kunnat gå tillsammans:)
    Önskar dig en skön söndag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  8. Vilket balkong mys det ska bli hos er nu ;)
    Har också stött på årets första mygga framför tv'n, den gick samma öde till mötes.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  9. Det blev jättefint! Jag håller med dig om att de möblerna passade på er balkong alldeles perfekt. Det är kul när man hittar så passande möbler. Men uj ja jag ser snön där bakom. Men snart så försvinner den! Vi har inte heller piffat mer på vår balkong för även om det har blivit betydligt varmare har det ändå varit för blåsigt för att kunna njuta där ute. Hoppas du får en fin vecka som kommer! Kram, Josefine

    SvaraRadera
  10. Fina utemöbler du köpt! Jag tycker Jysk har mycket som tilltalar mig :)
    Hoppas allt är väl med dig vännen :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  11. Hej! Hoppas veckan började bra!
    Önskar dig en trevlig tisdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  12. Tassar in och önskar dig en fin dag♥
    Kramen kära du♥

    SvaraRadera
  13. Hej hej! :o)

    Åh, vilka fina möbler du köpt! Passar toppenbra där på balkongen. Här klias det för fullt på de första myggbetten. Attans vilka myggor alltså1 Stora som, jag vet inte vad! Idag är helt underbart här! Sol och 20 i skuggan. Så knappt man kan tro det är sant alltså! :o)

    Hoppas värmen kommit till dej också!

    Mys o Må och trevlig pingst!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  14. Hej Maria! Hoppas att du har det bra och att våren är i antågande även uppe hos er nu...Här har det inte blivit så mycket dator och bloggande sedan vår nya hundvalp gjorde entré för en vecka sedan, nu är det fullt upp ändå.. Vill ju ta tillvara på våren och allt det vackra också för våren försvinner ju så fort.

    Ha det gott och va rädd om dig/
    Kram Lussan

    SvaraRadera
  15. Hej! Vi har tyvärr massor av mygg redan :(

    Åh det är ju ett sånt litet bord och stolar jag vill ha runt hörnet på huset. Det är lagom varm morgonsol där och jag skulle vilja ha ett litet bord med två stolar där.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  16. Hej vännen...hur är det?
    Lite tomt utan dig. Jag hoppas verkligen allt är bra
    och att solen skiner på dig...
    Skulle skrivit ett längre brev till dig på fb, men såg att du var borta...:(...så det får bli en lite kortare variant här.
    Många kramar
    carina

    SvaraRadera
  17. Vill bara kika in och önska trevlig helg till dig rara bloggvän. Hoppas allt är bra.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  18. Hoppas allt är bra med dig, saknar dig här i bloggvärlden.
    Ser att du inte finns på FB heller, hoppas det inte hänt något!!
    Stor kram♥

    SvaraRadera