lördag 1 juni 2013

GRATTIS x 4


Det första GRATTIS ♥ går till min duktiga man som har sprungit Stockholm Marathon i dag. Han var nöjd och glad över sin tid 3 timmar 58 minuter.
Det är han i svart tröja med nummer 11200.



Jag satt och tittade på målgången på datorn och lyckades fånga honom på bild. Satt beredd med kameran och fotade.
I dag har jag och Sara varit hos min mamma och ätit kycklingsallad. Hon fyller 77 år i dag, så det andra GRATTIS ♥går till henne.

Min svägerska, Peters syster Anki i Linköping får det tredje GRATTIS ♥, hon fyller 60 år i dag.

Det fjärde GRATTIS ♥ går till min bror Peter som har fyllt 50 år i förrgår. Han är i utlandet med sin sambo Marie och firar. Bor i Stockholm, det är i deras lägenhet min Peter bor nu när han är i Stockholm.

7 kommentarer:

  1. Det var många du hade att gratta idag! Men gulligt att det var hos din mamma som du var och firade! Här har vi haft ännu en sval försommardag, regn och bara 15 grader. Det enda positiva är att vi inte haft åska, ändå tre korta strömavbrott:( Ha en fin söndag! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Det var en riktigt atlet du har till karl...och att du lyckades fånga honom...på bild alltså:))
    Regnkramar
    C

    SvaraRadera
  3. Det var väl en riktigt bra tid!
    Duktig man du har............

    Kul när man har mycket att fira.

    kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Hej Maria! Tack för din snälla hälsning hos mig! Grattis till din man som sprang! Har din mamma födelsedag 1.6? Min mamma hade det också och hon skulle ha fyllt igår 67 år. Så grattis till din mamma också!:)
    Såg lilla, söta Ludde där nere!
    Önskar dig en skön söndag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  5. Oj vad mycket det fanns att fira :-)

    Grattis till ett välsprunget marathon... Hur orkar han ,-)

    Du kunde ju åkt med till Stockholm & myst med honom, fast du fick ju mysigt ändå iof :-)

    Ha en fin söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. det var många som ska grattas :), jag GRATTIS till dem alla och din Peter var verkligen duktig igår :) kommer han hem idag då?
    Sv: jo, mamma berättar alltid om hur väderläget är, så jag har hört att vädret beter sig lite underligt just nu, långt nere i Europa är det kallt och längts upp i Sverige är det varmt
    en fin söndag till dig
    kramar

    SvaraRadera
  7. Hej, jag var dålig på att svara på din fråga om Arkösund, här kommer svaret äntligen. Det ligger ungefär en timmes bilfärd från oss. Var tvungen att kolla var det låg, jag visste inte först. Kram/Finas mammis

    SvaraRadera