måndag 22 september 2014

Lampflytt


Den här lampan har fått flytta hem från stugan.
Jag tycker den passar så bra här ovanför bordet i vardagsrummet.
Den trearmade lampan som vi har haft i köket fick flytta till stugan.

Peter har varit i stugan förra veckan och bl.a målat en spegelbyrå vit. Vi köpte en genom Blocket i somras, den var furufärgad, men jag såg framför mig hur fin den skulle bli i vitt. Och det blev den. Har sett bild på den.
Jag får fota när jag kommer till stugan nästa gång.

I dag hade jag tänkt putsa köksfönstret, men det blev inte av. I den här lägenheten har vi bara fem fönster som man bara behöver torka in och utsida på. Så det känns inte så jobbigt som i våra tidigare boenden.

3 kommentarer:

  1. Lampan passar ju jättebra där.
    Roligt när man kan flytta runt sina saker så där mellan olika hus och rum.
    Precis så jag gjort nu när vi gjort om i vardagsrummet...............

    Ha en fin dag,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Passar bra där, lantlig stil.som du gillar. Kram (karina person säljer väl den i sin butik?) dotter/ Hanna

    SvaraRadera
  3. Det blev ju jättefint! SNYGG lampa :-)

    Hoppas du har en riktigt bra måndag :-)
    Ingen snö fortfarande va?
    Kram

    SvaraRadera