tisdag 7 oktober 2014

Rosa bandet - armband och en flytt


Jag har köpt ett armband från Lindex. Vinsten går till cancerforskningen, Rosa bandet kampanjen.
Tycker det var ett fint armband.


Jag har nyss kommit hem från David. Han har flyttat igen! Ni som följt min blogg har säkert läst att han flyttat nu ett antal gånger, sist var 1 april.
Nu har han köpt en insatslägenhet här i stan. En tvåa. Det var en kompis till honom som sålde den.
Jag har hjälpt honom att organisera i garderoberna.
På bilden ser ni en jätte-tv han köpt av killen som ägde lägenheten. Den täcker nästan en hel vägg. Vet inte vad det kallas, det är en filmduk innanför den svarta ramen. Och en projektor som lyser på den. Som en bio.

6 kommentarer:

  1. Det kallas väl hemmabio, tror jag, har funnits några år.
    Jättefin rosa armband!
    Kvällskramar ♥

    SvaraRadera
  2. En nackdel med de fina armbanden är att man kan inte ta på sig dem själv (åtminstone inte jag!) Får alltid be någon av tjejerna att hjälpa mig...
    Sv: visst hade du rätt i att det var en kista som jag köpt, älskar den!:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Kolla lite mer på min blogg om norrlandsresan, ser att det var väldigt futtigt med foton, bloggade ju via mobil, inte så bra. Har sparade foton, men vill du se, så hur visa? Mail?
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Perfekt att se sport på, kan jag tänka! ;)
    Men nu ser jag aldrig på sport så jag nöjer mej med en "mindre" modell av TV-skärm. Men visst är det fräckt med så stort.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Underligt vad ungdomar anser som en viktig (nödvändig?) investering,
    eller hur?

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera
  6. Snyggt armband :-)

    Cool tv.. det trivs han med kan jag tro :-D

    Kram

    SvaraRadera