tisdag 14 oktober 2014

Tavla



Jag har letat efter en tavla till gästrummet, men hittar ingen här i affärerna som passar.
Då kom jag på att jag kan göra en . Jag köpte en målarduk från Dollar Store. Hemma hade jag en hissgardin som inte har passat till fönsterna sen vi sålde villan. Varken i tidigare lägenheten eller här.



Jag klippte gardintyget så det passade till målarduken och häftade fast den med stift på ramens baksida.

Har alltid gillat den här texten på gardinen och nu kan jag se den på väggen i stället :)
Fotona är tagna på kvällen så det blev inte så bra. Jag ska fota hela rummet i dagsljus sen. Det ska upp lite annat på väggarna också.
Detta gästrum har blivit som ett skräprum där allt möjligt samlas, som ett förråd. Nu är det dags att få ordning där.

3 kommentarer:

  1. Så mysigt det blev med din tavla!
    i morgon har jag ett förarbetet inlägg, helt i din smak, tror jag.
    I morgon åker jag också hem igen. Ska bli roligt att läsa om vad du tycker sen, om bilderna. Kram <3

    SvaraRadera
  2. Smart, och så fint det blev.
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Vilken smart idé :) fint. Kram / dotter Hanna

    SvaraRadera