tisdag 13 januari 2015

31 år ♥


Den här bilden är tagen för 31 år sen.
Den 13:e januari 1984 fick jag mitt första barn Emil.
Lycklig och utmattad efter förlossningen ligger jag och tittar på underverket som är alldeles nyfödd.(jag hade inte duschat efter det tuffa förlossningsarbetet när bilden togs, ser lite rufsig ut ;)


Här är en stolt och glad pappa Peter med sin son.


Nu har vår förstfödde blivit så här stor och stark. Bor i Göteborg som är såååååå långt bort hemifrån. Där jobbar han på ett gym som planeringskoordinator, tror jag det heter, någon slags chef. Han leder även olika träningsgrupper. (bilden är tagen på hans jobb)

♥♥ GRATTIS på 31-årsdagen vår fina Emil ♥♥

7 kommentarer:

  1. GRATTIS till Emil, en grann pojke! Framåt! Så roligt, man gläder sig såå mycket åt sina barn.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Grattis till grabben...;)) Min äldsta fyller 32 den 24:e Januari...;)

    Å tack för din fina kommentar hos mig
    Kraaaaam på re

    SvaraRadera
  3. Härliga kort :-)
    Grattis till sonen :-)
    Kram ❤️

    SvaraRadera
  4. Grattis till sonen!
    Det är ju jättelångt till Göteborg! T.om från oss, och då får du ändå lägga till minst 60 mil!
    Vi bildade till Göteborg en gång...aldrig mer!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja verkligen ett stort grattis! Så fina bilder på er och sonen.
    Kram Sussi på Stolpås

    SvaraRadera
  6. Ja himmel vad tiden går! Ibland känns det lite overkligt. Grattis till din son! Och grattis till er som fick honom :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  7. Hoppas allt är bra med er i vårt vackra vita vinterland!
    Sussi på Stolpås

    SvaraRadera