måndag 9 januari 2017

Trött


Skönt att dagarna är som vanligt igen och att julhelgerna är slut. Nu vet man vad det är för dag i alla fall.
Hanna med familj har flyttat in i deras lägenhet. Tar väl ett tag att komma i ordning med allt innan sakerna fått sin rätta plats.
Jag känner mig så trött. Har inte så mycket reservkrafter. Det är så att leva med fibromyalgi. Man orkar inte så mycket som man vill och när det blir något extra så blir jag så slut.
Ludde är också trött efter helgen. Han har sovit hela dagen.

Nu ska jag slå mig ner i soffan och titta på tv. Farmen och sen är det Cancergalan.

2 kommentarer:

  1. Hundar kan sova rejält mellan varven. En riktig nallebjörn, han Ludde.
    Det var väl gott att få lilla familjen lite närmare, kan jag tänka mig.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Den där jäkla tröttheten är värre än allt annat med fibromyalgin. Så roligt att dottern med familj flyttat så nära. Det är guld värt!
    Kram ♥

    SvaraRadera